Προπόνηση


Ανέβασε στροφές με διαλειμματική προπόνηση
Προπόνηση
Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015 21:39

10777-spinning-marathon-meridian-spa

Η ποδηλασία εσωτερικού χώρου -αποκαλείται και Spinning® (ή ομαδική ποδηλασία εσωτερικού χώρου) -μπορεί να ωφελήσει τον ποδηλάτη ή οποιονδήποτε αθλούμενο, ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης και της αθλητικής του ικανότητας.

Από την Kimberly Hellyar, about.com


 
Ανέβασε ταχύτητα με ασκήσεις στο γυμναστήριο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Προπόνηση
Κυριακή, 15 Μαρτίου 2015 21:53

podilasia

Αν παρακολουθείτε ποδηλατικούς αγώνες, ή αν συμμετέχετε σε αυτούς, θα γνωρίζετε ότι η συνεπής κατάκτηση της νίκης  έχει να κάνει με το να είναι κανείς στην σωστή θέση για να σπιντάρει στην σωστή στιγμή. Αυτό σημαίνει συνήθως ότι πρέπει να πλασαριστείτε σε κάποια από τις πέντε πρώτες θέσεις για να μπορέσετε να κινηθείτε με άνεση προς το τέρμα. Και είναι αυτή ακριβώς η στιγμή που οι καλύτεροι σπρίντερ θα βγουν μπροστά.

Από τον David Fiedler
 
Έξυπνα tips για ποδηλάτες PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Προπόνηση
Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014 00:01

 foto188-1

11/10/16

Ας το παραδεχτούμε, μερικές φορές απλώς δεν έχουμε διάθεση όταν βγαίνουμε για μια βόλτα με το ποδήλατο. Δεν είναι καθόλου ευχάριστο το συναίσθημα να προσπαθούμε   να περάσουμε  ένα εμπόδιο ή να ανέβουμε  μια σύντομη ανηφόρα και να νιώθουμε  ατονία και έλλειψη συντονισμού.

Από τον Kevin Tisue

 
Χάσε κιλά με ποδηλασία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Προπόνηση
Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014 12:47

weight-loss-tips

Πιστεύετε λοιπόν ότι έφτασε η στιγμή να χάσετε μερικά κιλά, αλλά δεν είστε βέβαιοι για το πώς να ξεκινήσετε. Πως θα σας φαινόταν να ξεσκονίσετε λίγο εκείνο το ποδήλατο στο γκαράζ και να το βγάλετε έξω για μια βόλτα; Η ποδηλασία είναι ιδανική για την απώλεια βάρους καθώς σας βοηθάει να κάψετε αρκετές θερμίδες. Κάνοντας ποδήλατο με μια μέση ταχύτητα (19 – 22 χλμ την ώρα) θα κάψετε περίπου 235 θερμίδες ανά μισή ώρα.

Από την Tera Liescheidt, R.D.

 
Τεχνικές μετ' εμποδίων PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Προπόνηση
Τετάρτη, 08 Ιανουαρίου 2014 00:39

maxresdefault

Τα φυσικά εμπόδια είναι κάτι που συναντούμε συνέχεια στην ορεινή ποδηλασία. Πεσμένοι κορμοί, πέτρες και λακούβες είναι στην ημερήσια διάταξη της βόλτας ή του αγώνα. Αντί να παρακάμψετε τον κορμό την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε κάποιο στενό μονοπάτι, προσπαθήστε να περάστε από πάνω του! 

Από την Beth Puliti, About.com Guide

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2

worldsmarathons