Sports Nutrition


Αθλητικά ροφήματα & Ενυδάτωση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Sports Nutrition
Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012 00:20

 sports-rehydration-538x354

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

 Όταν ασκείστε, χάνετε υγρά όχι μόνο μέσω του ιδρώτα, αλλά και από τους υδρατμούς που αποβάλλετε καθώς εκπνέετε. Όσο πιο πολύ και πιο έντονα ασκήστε και όσο πιο ζεστό και υγρό είναι το περιβάλλον, τόσο περισσότερα υγρά θα χάσετε.

 
Η γλυκόζη στην αθλητική διατροφή PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Sports Nutrition
Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2011 16:31
 
 
glycemic_index_food_list_11

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Η αθλητική διατροφή είναι μια νέα και δυναμική επιστήμη που ερευνά τους διατροφικούς παράγοντες που βελτιώνουν τις αθλητικές επιδόσεις. Αυτό που τρώτε μπορεί να επηρεάσει αποφασιστικά την απόδοση σας.

 
Σιδηροπενία και Αθλητική Αναιμία PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Sports Nutrition
Τρίτη, 11 Οκτωβρίου 2011 10:47

     overtraining_syndrome                       

 Από τον Δρ. Eric Watts*
  
Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη ζωή. Συνδέεται με το οξυγόνο και το μεταφέρει σε όλο τον οργανισμό και εντός των κυττάρων, όπου ελευθερώνεται ενέργεια με την οξυγόνωση (ή την καύση) του άνθρακα και του υδρογόνου που προέρχονται από την τροφή. Ο περισσότερος σίδηρος στο αίμα είναι με τη μορφή αιμοσφαιρίνης, της ουσίας που δίνει το χρώμα στα ερυθρά αιμοσφαίρια. Η αντίστοιχη ουσία στους μυς ονομάζεται μυοσφαιρίνη.
 
7 βασικές συμβουλές για σωστή ενυδάτωση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Sports Nutrition
Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011 16:35

1258E7AABA63FA8D12326649ADAD0

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
 
Ένας από σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλλουν στην αθλητική απόδοση είναι η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ειδικότερα το καλοκαίρι που η εφίδρωση είναι σαφώς πιο έντονη, θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα την πρόσληψη υγρών, ώστε ν’ αποφύγετε  τις δυσάρεστες συνέπειες τις αφυδάτωσης.
 
 
Η σημασία των ισοτονικών ποτών στην άσκηση PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Sports Nutrition
Δευτέρα, 07 Μαρτίου 2011 01:35
 isotonic
 
Της Διαιτολόγου Τίνας Παπουτσάκη* 


Αν δεν γνωρίζουμε ότι με οποιοδήποτε σπορ ή έντονη κίνηση είναι απαραίτητο να αναπληρώσουμε τα υγρά που χάνουμε (λόγω της εφίδρωσης κυρίως) τότε μάλλον δε ζούμε στο «χωρόχρονο» των σπορ. Το νερό είναι φυσικά η λύση πρώτης ανάγκης,  όμως, τα ισοτονικά ποτά παίρνουν το χρίσμα της επιστήμης.
 
Εκτός από νερό, τα ισοτονικά ποτά περιέχουν υδατάνθρακες (όπως γλυκόζη) και ηλεκτρολύτες (όπως νάτριο), ενώ έχουν την ιδιότητα να απορροφώνται από τον οργανισμό γρήγορα σαν το σκέτο νερό. Η ταχεία απορρόφηση είναι σημαντική, γιατί ο οργανισμός χρειάζεται τα συστατικά του ισοτονικού ποτού άμεσα είτε κατά τη διάρκεια κίνησης για καλύτερες επιδόσεις, είτε για αναπλήρωση αποθεμάτων. Μάλιστα, η παρουσία της γλυκόζης και του νατρίου μεγιστοποιούν την ταχύτητα απορρόφησης υγρών. Επίσης το νάτριο που περιέχουν τα ισοτονικά ποτά διευκολύνει την κατανάλωση υγρών, γιατί καλυτερεύει τη γεύση και κάνει το "must" της αναπλήρωσης υγρών πολύ πιο ευχάριστο.
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 2

WORLD RACES

Patagonian International Marathon  

PIM 6_for_web

Ο Διεθνής Μαραθώνιος της Παταγονίας είναι ένας αγώνας δρόμου που γίνεται κάθε χρόνο στη Χιλή στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Torres del Paine. Από την πρώτη διοργάνωση το 2012, ο αγώνας συγκέντρωσε χιλιάδες δρομείς ...Περισσότερα

Susitna 100

13071343

Η κοιλάδα Μatanuska-Susitne είναι μια περιοχή στη νότια κεντρική Αλάσκα. Απέχει 56χλμ βόρεια του Anchorage και κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ σε υπερμεγέθη λαχανικά που παρουσιάζονται κάθε χρόνο στην ετήσια έκθεση της πόλης...Περισσότερα 

Baikal Ice Marathon

training to run 1-long

Η λίμνη Βαϊκάλη σχηματίστηκε πριν από 25 περίπου εκατομμύρια χρόνια και αποτελεί έναν από τους παλαιότερους γεωλογικούς σχηματισμούς. Το καλοκαίρι οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν μια μοναδική φυσική πανδαισία με το πράσινο φόντο να κυριαρχεί...Περισσότερα