Tips ασφαλείας για δρομείς PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016 15:53

 139

Αν προπονείστε τακτικά  στο δρόμο το  βράδυ ή πολύ νωρίς το πρωί,  σίγουρα έχετε εξοικειωθεί ως έναν βαθμό με το σκοτάδι  και ασφαλώς έχετε μάθει να αποφεύγετε τις “κακοτοπιές”.  Όμως ακόμα κι όταν οι πιθανότητες να συμβεί κάτι είναι θεωρητικά μικρές, το τρέξιμο στο δρόμο έχει τους δικούς του κανόνες ασφαλείας, που καθένας θα πρέπει να γνωρίζει πριν βγει έξω για προπόνηση.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Αν φυσάει

Όταν έχει μέτριο ή δυνατό άνεμο, ασφαλώς δεν μπορείτε να κάνετε κάτι να τον σταματήσετε, μπορείτε όμως να τον κάνετε σύμμαχο. Τρέξτε αντίθετα στον άνεμο όταν ξεκινάτε ξεκούραστοι την προπόνηση ώστε να τον έχετε πλάτη όταν επιστρέφετε. 

Στο δρόμο

Περπατήστε ή τρέξτε αντίθετα στην κυκλοφορία των οχημάτων για να έχετε οπτική επαφή. Αν κάνετε ποδήλατο ακολουθείστε τη ροή της κυκλοφορίας.

Φροντίστε να είστε ορατοί

Εσείς μπορεί να βλέπετε, αλλά είστε σίγουροι ότι οι άλλοι σας βλέπουν; Αποφύγετε τα σκουρόχρωμα ρούχα και φορέστε ανοιχτόχρωμα φωσφοριζέ με ανακλαστικά υλικά. 

Κρατήστε επικοινωνία

Πάρτε μαζί σας ένα κινητό τηλέφωνο και αποφύγετε να ακούτε μουσική καθώς είναι δύσκολο να αντιληφθείτε τι συμβαίνει γύρω σας.

Αλλάξτε διαδρομές
Δοκιμάστε διαφορετικές διαδρομές. Βεβαιωθείτε ότι η γειτονιά σας είναι ασφαλής μετά τη δύση του Ηλίου. Πάντα είναι προτιμότερο να τρέχετε με φίλους.
Πηγή: ΗealthDay 

 

 

worldsmarathons