Άσκηση στην εγκυμοσύνη PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Health News & Tips
Σάββατο, 04 Ιανουαρίου 2014 00:07

Pregnant-woman-running-010

Μόλις ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος. Σήμερα διανύω περίπου 25-30 μίλια την βδομάδα. Μπορώ να συνεχίσω να τρέχω κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Από την Christine Luff, About.com Guide

 Έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες που δείχνουν ότι η σωματική άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης όχι μόνο είναι ασφαλής, αλλά είναι και επωφελής για τις μέλλουσες μητέρες. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της αύξησης του βάρους, να αποτρέψει τον διαβήτη της κύησης και την οφειλόμενη στην εγκυμοσύνη υπερένταση, να επισπεύσει την διάρκεια του τοκετού και να επιταχύνει τον χρόνο ανάρρωσης μετά την εγκυμοσύνη.

Εφόσον τρέχατε ήδη πριν μείνετε έγκυος, το τρέξιμο κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης αποτελεί μια ασφαλή δραστηριότητα. Για τις γυναίκες εκείνες που δεν έχουν ξανατρέξει ποτέ στο παρελθόν, είναι καλύτερο να περιμένενουν να ξεκινήσουν το τρέξιμο μετά την εγκυμοσύνη. Αν περιμένετε παιδί και τρέχατε ήδη πριν μείνετε έγκυος, μπορείτε να ακολουθήσετε ορισμένες οδηγίες που αναφέρονται παρακάτω:

·Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για να επιβεβαιώσετε ότι το πρόγραμμα τρεξίματος που ακολουθείτε είναι ασφαλές και αντιστοιχεί στις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Κάθε γυναίκα και κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετικά.

· Στοχεύστε στην διατήρηση του επιπέδου της φυσικής σας κατάστασης με ήπια, συχνή άσκηση. Μην προσπαθήσετε να υπερβείτε τον εαυτό σας για να αγγίξετε το βέλτιστο επίπεδο φυσικής κατάστασης ή να εξασκηθείτε για αγώνα. Μπορεί επίσης να θελήσετε να ακολουθήσετε μια εναλλακτική στρατηγική τρεξίματος/βάδην.  Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να προσπαθήσετε να σπάσετε το προσωπικό σας ρεκόρ ή να τρέξετε την μεγαλύτερη απόσταση της ζωής σας.

·Μην αγνοείτε προειδοποιητικά σημάδια που μπορεί να εμφανιστούν κατά την διάρκεια του τρεξίματος, όπως η κολπική αιμορραγία, οι κράμπες, η υπερβολική ναυτία, η ελαφρά ζάλη ή ο υπερβολικός πονοκέφαλος. Συμβουλευτείτε άμεσα τον γιατρό σας σε περίπτωση που ανακύψει κάποιο από τα προαναφερόμενα προβλήματα.

· Μετά την γέννηση του παιδιού σας, μπορείτε να συνεχίσετε το τρέξιμο. Συνεχίστε απλώς να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας σχετικά με το πώς και το πότε θα πρέπει να προσαρμόσετε το τρέξιμο σας μετά την περίοδο της λοχείας.

· Αν έχετε σκοπό να ακολουθήσετε ασκήσεις ενδυνάμωσης ή προπονητικό πρόγραμμα πολλαπλών δραστηριοτήτων, αποφύγετε τις ασκήσεις που περιλαμβάνουν ξάπλωμα πίσω μετά το πρώτο τρίμηνο. Επίσης αποφύγετε την ιππασία, την χιονοδρομία σε κατάβαση, το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ.

 Timbertrail.gr
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017 11:28
 

worldsmarathons