Runner's Training


Βασικοί κανόνες για τρέξεις στο διάδρομο PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 12:35
home-gym-treadmill 

Tο βάδισμα και το τζόγκινγκ αποτελούν την ιδανική αερόβια άσκηση, καθώς γυμνάζουν εξαιρετικά το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, βελτιώνουν το μεταβολισμό, συντελούν στη διατήρηση της οστικής μάζας και χαρίζουν ευεξία, ενεργητικότητα και μακροζωία. Μέχρι εδώ η θεωρία πήγε καλά. Τι γίνεται όμως στην πράξη; Πόσο χρόνο μπορεί να αφιερώσει κανείς στο τρέξιμο ή στο περπάτημα; Αν οι σκοτεινές νύχτες του χειμώνα και ο καιρός σάς δημιουργούν πρόβλημα ή απλά αν προτιμάτε να γυμνάζεστε in door τότε ρίξτε μια ματιά στους διαδρόμους τρεξίματος.

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 19:46
 
Γιατί τρέχεις; PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 12:31
o-RUNNERS-facebook 

Όσοι από εσάς έχετε κάνει προπόνηση μαραθωνίου, θα ξέρετε ότι δεν είναι κι ό,τι  καλύτερο για να χάσετε βάρος. Με τους επιπρόσθετους μύες, με το στομάχι να γουργουρίζει από την πείνα μετά από διαδρομές 32 χιλιομέτρων, συνήθως στο τέλος της προετοιμασίας για μαραθώνιο μάλλον θα έχετε πάρει λίγο βάρος. Αυτό δεν είναι πρόβλημα για όσους αθλητές έχουν κίνητρο τη γενικότερη εμπειρία της κούρσας των 42.196 μέτρων. Εξηγεί όμως, γιατί όσοι θέλουν να χάσουν βάρος απογοητεύονται με τις μεγάλες αποστάσεις.

 Κείμενα : Τζούντι Κέτελερ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 19:06
 
Θερμοπληξία: τι πρέπει να προσέξουμε τους καλοκαιρινούς μήνες PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Τρίτη, 27 Ιουνίου 2017 15:38

 What-You-Need-to-Know-about-Heat-Stroke-and-Summer-Running-FB

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

O άνθρωπος έχει την ικανότητα να διατηρεί τη θερμοκρασία του σώματος του σταθερή, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος. Έτσι είναι ικανός να ζει σε όλα τα πλάτη και τα μήκη του πλανήτη με τη θερμοκρασία του σώματος του να παραμένει στους 36,6°C.

 
Η παγίδα του στρες PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Δευτέρα, 03 Απριλίου 2017 23:08

 Trail-Runner                   

Της Μέγκαν Ράμπιτ

Όταν τρέχετε σφιγμένοι ή εκνευρισμένοι , είστε επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Δείτε πώς μπορείτε να χαλαρώσετε χωρίς κανέναν κίνδυνο.

 
Εναλλακτικά σχέδια προπόνησης PDF  | Εκτύπωση |  E-mail
Runner's Training
Δευτέρα, 03 Απριλίου 2017 21:31

6-tired-runner-600x350

Επιμέλεια: Ανδρέας Καλογερόπουλος

Αν η σημερινή προπόνηση δεν σας ελκύει, μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν πολλοί δρόμοι που οδηγούν στον ίδιο στόχο, γι’ αυτό μη φοβάστε να ακολουθήσετε το δρόμο που φαντάζει πιο όμορφος στα μάτια σας.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 11

ahm logo_gr

worldsmarathons

               logo1   

logo marathonios_2018

αρχείο λήψης